اینم جوک،دیگه چی می خواین؟


سوگل هستم !

غصه زیاد بخورین … خلاصه هر کاری که میتونین انجام بدین تا زود پیر شین !
.
.
.
.
.
خانه سالمندان هنوز مختلطه

-------

قلعه حیوانات

در کوچه، گوسفندم

در مدرسه، طوطی

در اداره، گاو

به خانه که می رسم سگ می شوم

چوپانی از برنامه کودک داد می زند:

گرگ آمد! گرگ آمد!

و من کنار بخاری

شعر تازه ام را پارس می کنم

-------

به سلامتی سندباد که کل دنیا رو با شلوار کردی دور زد!

-------

معنی چراغ زرد در دنیا : از سرعت خود بکاهید وآماده ی توقف شوید
معنی چراغ زرد در ایران : بدو گاز بده تا قرمز نشده رد بشیم.

-------

عزیزم تو تکی به خدا.
.
.
.
.
.
. جفت بودی میبستمت به گاری

-------

پرسید شبی ز حال من دلدارم

گفتم که «ز رنگ و بوی تو بیزارم!»

گفتا «نکند دو تا شده شلوارت؟!»

گفتم « پ ن پ! فقط تو رو دوس دارم؟!»

-------

کاش ما آدما هم مثل گربه ها با چند لحظه بو کشیدن

 میفهمیدیم که هراشغالی ارزش وقت گذاشتن نداره

-------

آیا میدانید.

.

.

.

.

.

.

فقط یه آرایشگر زنِ ایرانی می تونه

درآمدی معادل یک فوق تخصص جراحی رو داشته باشه∙

-------

خوب میدونم زیاد خوب نبود؟؟؟؟!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:,ساعت 22:21 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com